Transacties bevestigen

Je kan een transactie bevestigen op deze pagina door op het bewerkingsicoon van de desbetreffende bestellingsregel te klikken. Hier kan je voor bevestigen kiezen. Is er een artikel niet leverbaar of klopt er iets niet met de bestelling? Neem dan contact op met de exporteur.

Via je kwekerspakket goedkeuren

Je kan een order response terugsturen naar florecom@floraxchange.nl. Terugsturen met wijzigingen wordt NIET ondersteund. Afkeur in de meeste gevallen ook niet.

Welke kun je afkeuren?

Aangezien je de aantallen in de lopende weeklijsten kunt bijhouden en artikelen in de lopende weeklijsten op niet leverbaar kunt zetten, gaan we ervan uit dat je altijd kunt leveren. Als je de artikelen om wat voor reden dan ook niet kan leveren kan je het beste contact opnemen met de exporteur.

Tanja Duijvesteijn

Geschreven door Tanja Duijvesteijn

Tanja is de steun en toeverlaat voor kwekers. Tanja was, voordat ze bij FloraXchange kwam werken, een gebruiker van het platform en kan zich daarom ook goed verplaatsen in de processen aan de andere kant van de lijn.

Deze pagina is wo 13 januari om 16:28 voor het laatst gewijzigd